Voor retailers, fabrikanten en leveranciers zijn actuele marktgegevens van levensbelang

Qudata® onderzoekt niet alleen aankoopgedrag, oriëntatiegedrag, naamsbekendheid en imago maar voert ook benchmarks en maatwerkonderzoek in opdracht uit. Omdat Qudata continu marktonderzoek uitvoert is zij in staat om tegen een aantrekkelijke prijs uitgebreide rapporten te maken. In deze rapporten staat niet alleen een analyse van de marktonderzoeken maar is ook de knowhow toegevoegd die wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd.

Niet alleen wordt de gehele customer journey onderzocht, maar ook waarom en waar consumenten een product kopen. Gevraagd wordt naar het bedrag dat wordt besteed én door wie die beslissing wordt genomen. Op basis van deze gegevens berekent Qudata® de marktaandelen van de verschillende merken fabrikanten en retailers.

Van alle respondenten weten we de geslacht, leeftijd, inkomen, opleiding, woonplaats, gezinssamenstelling en woonsituatie. Met behulp van deze demografische gegevens kunt u precies vaststellen hoe uw klant of dat van uw concurrent eruit zien. Doordat onze onderzoeken al vele jaren op dezelfde wijze worden uitgevoerd kunt u ook veranderingen snel constateren.

Abonnees op onze onderzoeken krijgen van Qudata® niet alleen ondersteuning bij het bepalen van de positionering van hun eigen merken, maar ook van die van hun concurrenten. Door middel van het kruisen van data zijn wij in staat zeer gedetailleerde strategische analyses te maken, die onze klanten direct helpen bij hun marketingplannen.

OVER QUDATA

Het onafhankelijke onderzoeksplatform
voor de woonbranche. Wij brengen
de branche in kaart en maken analyses
over de trends en ontwikkelingen.

NIEUWSBRIEF

Op de hoogte blijven van het laatste
nieuws omtrent de onderzoeken
van Qudata? Meld je dan hier aan
voor de nieuwsbrief.

SOCIAL MEDIA

Volg ons op social media en
blijf altijd up-to-date van alle
trends en ontwikkelingen binnen
de woonbranche.

%d bloggers liken dit: