(CAK0117/2 | december)

Eén van onze meest populaire marktonderzoeken is die naar de verkoop van keukenapparatuur. Reeds vele jaren wordt dit onderzoek met een netto-response van meer dan 1.000 consumenten tweemaal per jaar gehouden. Het onderzoek van december 2017 omvat nu (sinds december 2016) ook de Belgische markt. De vragen over alle aspecten van het aankoopproces worden zowel aan Vlaamse als aan Waalse consumenten gesteld. Van iedere doelgroep zijn er netto ruim 500 respondenten.

Het Belgische onderzoek omvat – anders dan het Nederlandse – geen vragen naar specifieke retailkanalen, omdat de Belgische retailmarkt anders in elkaar zit dan de Nederlandse.

Het complete onderzoek in Nederland en België is gedaan naar de hele customer journey, waaronder vragen naar wensen en trends, vervangingsmarkt, naamsbekendheid, kenmerken van merken en marktaandelen. Het Nederlandse onderzoek omvat ook kenmerken van retailkanalen, marktaandelen Het interessante van deze nieuwe combinatie is dat goed vergeleken kan worden naar de verschillen tussen Nederlandse en de Belgische markt.

Bent u geïnteresseerd naar details en prijzen, vul dan dit contactformulier in.

%d bloggers liken dit: