Tweemaal per jaar voert Qudata een consumentenonderzoek naar de markt van keukenapparatuur. De resultaten van het laatste onderzoek (in juli dit jaar) zijn net verwerkt. Naast het in kaart brengen van de customer journey analyseren we zaken als welke apparaten er nu zijn de keuken staan en welke de consument er graag bij wil hebben en waarom. Hoe is de merkbekendheid en wat vinden consumenten van merken. Hoe bepaalt hij zijn keuze van merk, apparaat, maar ook waar hij die zal gaan kopen. Maar ook hoeveel geld er wordt geïnvesteerd en wie de beslissingen neemt.
Qudata weet ook welke consumenten wat voor oordelen hebben, dus door crossings te maken kunnen abonnee’s op onze onderzoeken precies zien wie hun klanten zijn, maar ook die van hun concurrenten. We weten hoeveel die klanten verdienen, welke opleiding ze hebben gevolgd, wat hun gezinssamenstelling is en waar ze wonen. Wat Qudata voor u met deze gegevens kan doen ziet u bijvoorbeeld op in de artikelen over de keukenmarkt. Door gegevens te combineren kunnen we precies vaststellen wat uw klanten zoeken, waar ze naar kijken en hoe ze uiteindelijk hun beslissing maken. Abonnee’s op onze onderzoeken krijgen ook de resultaten van de afgelopen jaren, zodat u direct trends en ontwikkelingen kunt waarnemen.
Wilt u meer weten? Klik dan hier. We komen graag en geheel vrijblijvend bij u langs