

















Maatwerk onderzoeken

Vraag een gratis presentatie aan en beoordeel zelf
Qudata® doet al meer dan tien jaar onderzoek naar waar de consument naar zoekt wanneer hij of zij een woonproduct wil aanschaffen. Welk medium (print, tv, radio, internet of social media) of kanaal (speciaalzaken, bouwmarkten, woonwarenhuizen, webwinkels) beïnvloedt die consument nu en hoe verandert dat proces gedurende de jaren? Onze onderzoeken geven daar antwoord op.
Hoewel Qudata® uitermate scherp geprijsde marktrapporten aanbiedt kunnen we ons goed voorstellen dat u toch wel eens precies wilt weten hoe wij die consumentenonderzoeken nu eigenlijk opzetten en uitvoeren. Bovendien wilt u natuurlijk weten of de data die wij verzamelen wel bruikbaar zijn voor u.
Als u behoort tot onze doelgroep (fabrikanten, leveranciers en retailers) komen wij graag langs om u -vanzelfsprekend geheel vrijblijvend – met eigen ogen te laten zien hoe gedetailleerd en analytisch onze onderzoeken nu eigenlijk zijn. Klik hier om een presentatie aan te vragen.
Nodig ons uit op de koffie en wij brengen iets lekkers mee!
Consumentenonderzoeken zijn voor veel bedrijven een opmaat om zeer specifiek onderzoek uit te laten voeren. Er zijn verschillende soorten onderzoek mogelijk. Qudata® kan maatwerkonderzoek uitvoeren naar de bekendheid en het imago van het eigen merk, of het aankoopgedrag binnen een zeer specifieke product- of doelgroep. Een tussenvorm is ook mogelijk: bijvoorbeeld wanneer verschillende fabrikanten deelnemen in een poule waarbij de kosten van een maatwerkonderzoek verdeeld kunnen worden. Naast de panel- en consumentenonderzoeken voert Qudata® eveneens andere typen onderzoeken uit:
Klanttevredenheidsonderzoek
De tevredenheid van klanten is een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van de organisatie. Een klanttevredenheidsonderzoek is over het algemeen kwantitatief, al dan niet gecombineerd met kwalitatief onderzoek (bijvoorbeeld in de vorm van diepte-interviews). De keuze voor de methode hangt af van het type bedrijf en de aanwezige klanteninformatie.
Medewerkersonderzoek
Met een medewerkerstevredenheidsonderzoek achterhaalt u snel en efficiënt hoe tevreden de medewerkers zijn over hun werk. Ook maakt dit onderzoek inzichtelijk welke factoren het meest van invloed zijn op deze tevredenheid.
InterAxion
Qudata verzorgt de presentatie van de resultaten van een onderzoek. Dit kan in de vorm van een eenvoudige powerpoint/keynote presentatie waarin de uitkomsten van het onderzoek zijn opgenomen, tot een uitgebreide interactieve bijeenkomst met filmpjes en stemrondes waarbij de aanwezigen door gebruik van stemkastjes hun mening kunnen geven over bepaalde onderwerpen.
Voor vragen en prijzen kunt u contact opnemen met Arnold Jansen, directeur Qudata Markt- & Trendanalyses, tel. (0575) 51 55 63 of email.

Het onafhankelijke onderzoeksplatform
voor de woonbranche. Wij brengen
de branche in kaart en maken analyses
over de trends en ontwikkelingen.

Op de hoogte blijven van het laatste
nieuws omtrent de onderzoeken
van Qudata? Meld je dan hier aan
voor de nieuwsbrief.
Volg ons op social media en
blijf altijd up-to-date van alle
trends en ontwikkelingen binnen
de woonbranche.