Over de afgelopen vijf jaar zien we duidelijke verschuivingen in de eisen die consumenten stellen aan nieuwe badkamerproducten en -accessoires. Eén van de vragen in het Qudata-onderzoek naar de customer journey van kopers van badkamerproducten is welke eisen zij stellen aan deze producten. De responses weerspiegelen veranderende prioriteiten en voorkeuren, variërend van prijs en kwaliteit tot design en duurzaamheid. Hier is een gedetailleerde analyse van de belangrijkste bevindingen: Kwaliteit en prijs Kwaliteit blijft de belangrijkste eis voor consumenten in 2024, met 51% van de...
Verduurzamen (te) ingewikkeld volgens huiseigenaren
Driekwart van de huizenbezitters met verbouw- en nieuwbouwplannen vindt het ingewikkeld om goede keuzes te maken in het verduurzamen van hun huis. Ruim 85% kan...
Internetbronnen bij de aanschaf van keukenapparatuur
Het online landschap is van cruciaal belang geworden voor consumenten die op zoek zijn naar nieuwe keukenapparatuur. De afgelopen vijf jaar is het gebruik van...
Trends en veranderingen in prioriteiten voor de badkamer
De afgelopen vijf jaar zijn er significante verschuivingen zichtbaar in de voorkeuren van consumenten wat betreft de aanschaf van badkamerproducten. Een blik op...
Badkamertrends over de afgelopen vijf jaar
In het onlangs gehouden grootschalige consumentenonderzoek van Qudata naar de customer journey van de koper van badkamers en badkamerproducten, wordt onder...
Informatiebronnen bij aanschaf keukenapparatuur
De manier waarop consumenten informatie verzamelen over nieuwe keukenapparatuur is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Dit blijkt uit de resultaten van...
Parmigiano Reggiano, een luxe product?
Parigiano Reggiano: deze Parmezaanse kaassoort wordt ook wel de koning van de kazen genoemd. Een symbool van de hoogste kwaliteit én goede smaak. Bovenal:...
Naamsbekendheid verkopers badkamerproducten
Elk jaar voert Qudata een uitgebreid onderzoek uit onder meer dan 1.000 consumenten die hebben aangegeven badkamers of badkameraccessoires te hebben gekocht....
Internetbronnen bij zoektocht keukenapparatuur
In het jaarlijkse consumentenonderzoek naar de aankoop van keukenapparatuur onder ruim 1.000 kopers wordt onder andere gekeken naar de wijze waarop de...
In het jaarlijkse onderzoek van Qudata onder ruim 1.000 consumenten naar de aanschaf van keukenapparatuur, is gekeken naar de verschillende bronnen die...
Waarom consumenten bij speciaalzaken kopen
Het jaarlijks grootschalige onderzoek van Qudata onder ruim 1.000 consumenten naar hun aankoopgedrag bij de aanschaf van badkamers en badkameraccessoires biedt...
Zoekgedrag consument bij aanschaf keukenapparatuur
In de jaarlijkse onderzoeken van Qudata naar de aanschaf van keukenapparatuur is ook gekeken naar de manieren waarop consumenten hun zoektocht naar deze...
Analyse eisen nieuwe keukenapparatuur
Jaarlijks onderzoekt Qudata onder ruim 1.000 kopers de ontwikkelingen in de markt van keukenapparatuur. Hierbij wordt ook dieper ingezoomd op de cruciale...
Speciaalzaak blijft belangrijkste aankoopkanaal
Jaarlijks doet Qudata onderzoek naar de customer journey van de consument bij de aankoop van badkamers en -producten. Hiervoor worden jaarlijks ruim 1.000...
Trends bij aankoop van keukenapparatuur
Elk jaar voert Qudata een grootschalig consumentenonderzoek uit onder een netto meer dan 1.000 kopers om inzicht te krijgen in het aankoopproces (Customer...
Trends en voorkeuren keukenkopers
De Nederlandse keukenmarkt heeft de afgelopen vijf jaar opvallende verschuivingen en evoluties doorgemaakt als het gaat om voorkeuren en trends. Dit artikel...
Badkamertrends over de afgelopen vijf jaar
De Nederlandse badkamermarkt is voortdurend in beweging, waarbij consumenten en ontwerpers altijd op zoek zijn naar nieuwe en verfrissende ideeën voor...
Winkels nog steeds belangrijkste aanspreekpunt
In onze snel evoluerende wereld, is het cruciaal om de wisselende golven van consumentenvoorkeuren te begrijpen. Onderzoek door Qudata werpt licht op trends die...